11 December 2014

10 Facts

1. Olin lapsena todella pikkuvanha ja oikea drama queen. Välillä hävettää ihan ajatellakin, kuinka luulin tietäväni kaikesta kaiken ja olin niin dramaattinen että huhhuh :D 

2. Ennen vihasin imuroimista yli kaiken, mutta nykyään oon oppinut hyväksymään sen asiana, joka vain pitää tehdä. 

3. Oon aina halunnut isosiskon tai -veljen. Musta olisi ihanaa kun voisi itse olla se nuorempi, eikä tarvitsisi aina olla se kypsin ja järkevin. 

PB260003
PB260005

4. Vaikka rakastan vaatteita, muotia, kauneudenhoitoa, meikkejä ja kaikkea muuta tyttömäistä, hengailen silti aina kotona löhövaatteissa villasukat jalassa ja topknot pään päällä keikkuen. 

5. Pelkään avaruutta. Mua alkoi fysiikan ja mantsan tunneilla ahdistaa ihan toden teolla, kun luettiin kuinka joskus aurinko sammuu ja kaikki elämä maapallolla kuolee.

PB260006
PB260011

6. Mulla tuli nuorempana todella usein verta nenästä. Ja sitä muuten tuli paljon! Lopulta selvisi, että mulla on hyytymistekijä 7:n lievä puutos, minkä takia mun veri ei hyydy ihan normaalisti. Sen takia saan myös helposti mustelmia. Nykyään verta valuu nenästä paljon harvemmin ja mulla on myös lääkkeet, jotka auttavat verta hyytymään nopeammin.

7. Oon viime aikoina alkanut nukkumaan todella pitkään. Aiemmin heräilin viikonloppuisinkin jo yhdeksän aikaan, mutta viime viikkoina on kyllä uni maittanut huomattavasti enemmän. Veikkaan, että ainakin osasyynä tähän on tuo kauhea jatkuva pimeys.

PB260014
PB260021

8. YouTube-videot on mun heikkous. Voisin viettää tuntikausia katselemalla eri beauty gurujen videoita. Tällä hetkellä suosikkiyoutuber on Meghan Rienks. 

9. En oikeastaan tykkää lumesta. Onhan se todella kaunista ja tekee maisemasta heti paljon valoisamman näköisen, mutta kun se on muuten niin kylmää, märkää ja inhottavaa.

10. Haluaisin oppia olemaan spontaanimpi. Mun on aina tiedettävä ajoissa mitä tapahtuu, missä ja mihin aikaan ja mun on todella vaikea lähteä esimerkiksi extempore kahville jonkun kanssa. Tää on ominaisuus, josta haluaisin ainakin osittain päästä eroon. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig