14 June 2015

Small beauty haul

Perjantaina kävin Stockmannilla kuluttamassa ylioppilaslahjaksi saamaani lahjakorttia ja täydentämässä meikkikokoelmaani. Mukaan tarttui kolme ihanaa uutta juttua, jotka kaikki olivat olleet mun haluan kokeilla -listallani. Kaikkia kolmea olenkin ehtinyt jo testaamaan ja todennut ne oikein hyviksi ostoksiksi.

P6141138

Loréalin Infallible 24H-Matte meikkivoiteesta olin kuullut niin paljon hyvää, että sitä oli pakko päästä testaamaan! Meikkivoide tekee siis nimensä mukaisesti ihosta mattapintaisen, mutta ei tunnu raskaalta, vaikka peittääkin hyvin. Pyysin myyjältä apua sopivan sävyn etsimisessä ja päädyttiin sävyyn 12 Natural Rose, joka on mulle juuri sopiva. 

Rakastan ripsivärejä ja voisinkin hamstrata niitä kokoelmaani vaikka kuinka monta! Olen todennut Maybellinen ripsarit hinta-laatu-suhteeltaan todella hyviksi ja siksi olenkin jo pitkään ajatellut kokeilevani tätä Lash Sensational -ripsaria. Tästäkin olin lukenut monia hyviä arvosteluja, joten innolla kiikutin uuden ripsivärin kassalle. 

Mulla on jo jonkin aikaa ollut hakusessa jokin melko vaalea ja luonnollinen jokapäiväiseen käyttöön sopiva huulipuna. Perjantaina sitten astelin Stockan MAC:in pisteelle ja ostin ensimmäisen huulipunani kyseiseltä merkiltä. Jälleen pyysin myyjältä apua mun kriteerit täyttävän punan löytämisessä ja yhtenä vaihtoehtona hän ehdotti Angel-sävyistä punaa, johon ihastuin heti. Tää on kyllä juuri sellainen puna mitä olin ajatellutkin: kaunis ja luonnollinen. 
SHARE:

2 comments

  1. Love it!

    Make sure you check out my A/D Brazilian Lingerie give-away! You have the change to win a beautiful bra from Gisele Bündchen her collection!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig